Säg den glädje



...som varar.....

Idag hörde min arbetsgivare/arbetsledare av sig, efter 3½ månads total tystnad. Kallelse till utvecklingsamtal. Tänk över vad du vill framöver.......

Funderingar runt det, TÄNK om de erbjuder mig ett "förnedrings"-jobb, här i Boden?
Om jag inte tar jobbet, sparken? Tänk om jag inte får fortsatt tjänstledigt för studier, tänk om jag måste åka till ett nonsensjobb på min gamla arbetsplats i Luleå hela sommaren, tänk tänk tänk ...

Jag hade ju tänkt mig en termin till inom skolan, minst!

Oron gör att glädjen försvann, oron hoppade fram - tänk om, tänk si, tänks så.....
 Självkänslan som jag jobbat så hårt med, - svipps borta!

Jag har i alla fall fått bekräftat att jag inte är anställd på Samhall pga  mina förståndsgåvor, jag har faktiskt över medel i betyg i alla mina tre ämnen.  SÅ DE SÅ

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Varför gör vi alltid så här...oroar oss i förväg. Jag tror det oftast är kvinnor som gör så. Det tar massor av energi...och förhoppningsvis i onödan.

Hoppas att det går som du vill!! Kanske du bara ska dit för att dom vill önska dig en skön sommar och fortsatt lycka med studierna.

Postat av: Gunnel

Knepigt...jag skrev en kommentar men den kom inte upp...

2007-05-16 @ 20:29:12
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Gunnel

jaha...nu kom den fram minsann :O)

2007-05-16 @ 20:29:31
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Eva

Oj vad jag känner igen de känslorna!

2007-05-17 @ 22:56:18
URL: http://www.bakomberget.blogspot.com
Postat av: Lena svarar Gunnel

Ja jag fattar inte varför jag alltid målar upp "han med svans och eldgaffel" på väggen så fort nått haltar till. Självkänslan förmodar jag - lilla Lena kan inte - är väl ord jag hört för ofta och för mycket av. Hjälps inte hur jag moppsar upp mig, taggen av otillräcklighet sitter djupt.
Fast - NATURLIGTVIS är det bara så, glad sommar hälsning!

2007-05-19 @ 21:48:51
Postat av: Lena svarar Eva

Är det fostran, ålder, VAD är det som gör att "det alltid är mitt fel"
"du ska inte tro du kan"-syndromet tror jag det är....
Just nu lägger jag upp taktik inför mötet!

2007-05-19 @ 21:51:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback