Snö snö snö...

När ska det sluta snöa?? Jag har inga nya kort på eländet, men jag var ute i gårkväll och skottade min genväg över tomten. Nu når det upp till midjan, jag var tvungen att bredda spåret för annars bir man snöig om rumpan när man går..... Kort kommer.

För att tänka på något annat så kommer här några andra kort! Gamla kort att njuta av och längta efter


decemberbild från Östersund mot Knytta



kolbullstekning vid barnbarnets femårskalas i december.



längtan till våren



hopp



skörd



Kommentarer
Postat av: kusin

Jo det är tydligen mycket snö i mellersta och norra Sverige, på gott och ont. Här kom det en del igår, men nu är den bara slask och blask mot en jämngrå himmel och råkyla, trist det med....

2009-03-03 @ 10:33:15
Postat av: åsa

Nog har vi fått vår beskärda del utav den vita varan i vinter, men nu tycker jag att det räcker!

Natten till idag har det kommit ytterligare en dm. och nu är det nå´n plusgrad så det blir sååå blaskigt.

Men...våren är på G!

Ha dé!

Postat av: rakel

Nu räcker det!

Som sagt, vintern är en transportsträcka till våren och sommaren!

Fina bilder du lagt in - ger mig hopp om annat än snö!

Jag har fått min fröpåsar från Odla. nu med sådant som ska in i ett växthus, mitt kommer under våren.



Kram

2009-03-03 @ 23:54:48
Postat av: Kersi

Nu längtar man verkligen efter vår och värme. Här i Enskede är nästan all snö borta så snart sticker det nog upp en och annan vårblomma i rabatterna. Håll ut det kommer ljusare tider. Kram

2009-03-06 @ 09:47:38
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Madonna

Har också tappat orken. Trött på kvällen...trött på morgonen...trött mitt på dagen. Men det är bara att bita ihop....

2009-03-06 @ 13:36:41
URL: http://madonnas.blogg.se/
Postat av: Maruschka

Kolbullstekning, det låter spännande, vad innebär det?...kram

2009-03-06 @ 15:06:52
URL: http://www.metrobloggen.se/aldstarvisast
Postat av: Annika

Å vad tror du det gör här just nu?!? Snöar...Så där pinigt, grinigt.

Du har en utmaning hos mig!

2009-03-08 @ 19:01:06
URL: http://amatankar,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback