Chicka damer...


...vart jag möter de
chicka damerna?

Lustigt nog - på min träningsrunda.
Kan nån förstå hur det hänger ihop?  Eftersom jag ännu inte (riktigt ) har uppnått samma ålder som de, så kan jag inte riktigt fatta hur man kan styra ut sig sådär för att motionera? För det är ju motionerar de gör! 
Stassen, av senaste snitt, sitter perfekt. Å då snackar jag inte träningskläder utan vanliga byxor och nån elegant skuren jacka, nån liten piffig skafs mm.
Illandes rött läppstift fullbordar makeuppen  - OCH - framför allt - detta tuggummituggande!!!

Jag har sett så pass många så det verkar inte vara någon tillfällighet...

Å så kommer jag då hasande, flåsande, flurig i håret, sprutröd i ansiktet - inte det minsta chick.....



Kommentarer
Postat av: Kersti

Jag undrar vad de har för sig där. Verkar lite felplacerade på något sätt. På träningsrundan ska man svettas och flåsa det är ju själva grejen vare sig man är femton eller sjuttiofem.

Äntligen fungerar det att kommentera hos er som är flyttade, det tar sig. Kram

Postat av: Madonna

jag blir svettig av blotta åsynen av scafsar...

2008-05-06 @ 21:45:27
Postat av: Lena

Ja,det va otippat.Ha en bra dag

2008-05-07 @ 10:12:11
URL: http://lenastyglappar.blogspot.com
Postat av: Gunnel

Oj då...ser dom ut så hemma hos dig. Här lyser dom med sin frånvaro...och det gör inte ett dugg :O)

2008-05-07 @ 20:16:43
URL: http://djurvannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback