KortVasan 2008...

..från min horisont!

image169

... pust - bara 14 mil kvar...

image179


... på parkeringen vid starten i Oxberg


image170

..en del tog det lite lugnare!

image172

..startfållan - men innan måste man uppsöka närmaste ....

image180


.... fiffigt sätt att märka ut "stället"....

image174

...så bär det då iväg, om några minuter - så även de som står bakfram hinner vända skidspetsarna mot Mora!

image175

...lite magiskt att veta att sambo och dotter snart snart ska åka under den världsberömda banderollen!

image181


...publikvärmare...

image182


...sambo... och lite senare kommer

image183


...dotter - även hon skidandes med lätta steg mot målet.


HURRA va´ni ä´ bra!!!!



Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Så härligt det ser ut, men svettigt tror jag det var huja va de är duktiga.
Verkar inte som om jag heller har din mailadress..
Men maila på anläggningens [email protected]
Ha det gott och kram:)

Postat av: SolSkuggan

Jag var visst lite knäpp när jag skrev mailadressen..
Ta bort www annars rätt. Alltså.. [email protected]

2008-02-25 @ 12:06:57
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Lena

Vilken känsla att komma över mållinjen.
Härliga bilder.

2008-02-25 @ 17:48:46
URL: http://lenastyglappar.blogspot.com
Postat av: Gunnel

Förstår att du hade det svettigt värre att ta oss med på den resan :O) Roliga bildet. Toa-lättbilden är ju bara för kul.

Vilka kämpar du har att vara stolt över. Ett stort grattis ifrån mig till de dina vasaloppsåkare

2008-02-25 @ 18:14:06
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Lena svarar Solskuggan

Det var verkligen en upplevelse, hoppas det blir en upprepning - jag hejar redan på...
Ja det är inte lätt att hålla isär snabelana å wwwna alla gånger
:)

2008-02-25 @ 20:54:14
Postat av: Lena svarar Lena

Jag kan föreställa mig att det är en speciell känsla... det där med "målet i Mora"...
Jag och min nya lekkamrat hade ju några timmar på oss innan de kom fram - mina åkare. Så det blev massor av kort...

2008-02-25 @ 20:56:39
Postat av: Lena svarar Gunnel

Jag tillhör den där skaran som tittar åt fel håll alla gånger - tar kort på andra lustiga saker än det som är meningen...
Jag är mäkta stolt ska du veta. Dottern måste ju ha något av moderns tjur om inte annat, å att sambon är en hurtbulle det är ju tydligt!

2008-02-25 @ 20:59:35
Postat av: Marie

Åh det såg härligt ut, dessutom var det fina bilder!

2008-02-25 @ 21:02:02
URL: http://www.alltiallon.se
Postat av: Lena svarar Marie

Det var härligt - lite kallt för åskådaren kanske.
TÄNK när jag lärt mig kameran va bra bilder det ska bli! Ännu bättre...

2008-02-25 @ 21:12:17
Postat av: SolSkuggan

En liten rapport från vår vän Svartvitan..Jag har just pratat med henne.
Allt är bara bra med henne:) Hon säger att det fanns en tid när bloggen fyllde ett behov. Men nu har hon haft väldigt fullt upp och inte haft tid att ägna bloggen så mycket tankar.
Hon vill också berätta att hittekatten fick 4 ungar i natt och då satt hon med som stöd och tröst för lilla kissen:)
Ha det gott kram. SolSkuggan

2008-02-26 @ 11:24:50
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Lena svarar Solskuggan

Tusen tusen tack, då vet vi att allt är bara bra. Livet består som vi alla vet inte endast av bloggande, men det blev så tvärt tyst - man oroas ju för sina nya okända vänner.....

2008-02-26 @ 11:51:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback