Inte skryta - bara meddela...

Har varit till min enda lektion idag, min sista före Kort-Vasa-resan, sista lektionen före sportlovsuppehållet. Vi fick tillbaks den där hemska eländiga engelskaskrivningen.  

??? VG ??? ????? 

Märkliga saker kan fortfarande hända i skolans värld, tydligen! Jag måste bara få tala om det, inte skryta, bara konstatera  att undrens tid är inte förbi - än!

Review:n ?? Vart den är? ??  Svar: Under konstruktion. Jag har "köpt" mig lite andrum (= talat om att jag blir på resande fot nu ett tag, så den kommer när den är klar!!)

Men från och med NU lägger jag ner allt vad skola heter, i alla fall fram till på måndagmorgon. Nu ska här packas, funderas, städas, introduceras kattvakt, funderas igen, handlas matsäck, vila lite, läsa komihåglappar, tankas bil, mm mm för nu bär det iväg till Dalarna - via Jämtland och Frösön.

Jag förmodar att bloggandet INTE ligger nere dock, måste ju naturligtvis få skryta över mina två skidåkare, som jag ska bevaka med hjälp av nya lekkamraten!


OCH - så ska man inte tala om på sin blogg att/när man reser bort - jag vet. Men i vårt hem kommer det att finnas en tiger som försvarar reviret med både "näbbar" och klor. För att inte tala om grannarna/grannfrun, nästan ännu mer på hugget!  
Så  - Tjyvar göre sig icke besvär!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Där ser du då att du är duktig!
Skit i att ställa så stora krav på dig varje gång det är "prov", man kommer långt med "sunt förnuft" och det besitter du mycket utav.
Ha en bra resa och kom ihåg att vila nu...
Ha dé!/Kram

Postat av: Lena svarar Åsa

Har inte hunnit till vilan än, på min lista. Har städat, funderat, bloggat, spelat Atlantis, fikat,funderat lite till, och framför allt -
haft katt i knät - katten anar f**n, att vi ska åka bort... sitter konstant i knät när jag sätter mig. I MITT knä, då är det nått på gång
:)

2008-02-19 @ 15:30:20
Postat av: eva-marie

Grattis till dina resultat!

2008-02-19 @ 17:47:50
URL: http://metorbloggen.se/evaM
Postat av: Gunnel

Ojoj...ett stort grattis. Väl kämpat och helt klart har du gjort dig förtjänt av en liten resa. Ha det så himla skönt och jag hoppas du kan koppla av.

2008-02-19 @ 20:12:44
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Kersti

Grattis!!!

2008-02-19 @ 21:49:38
Postat av: Eva

GRATTIS!! Och välkommen till Jämtland!

2008-02-20 @ 13:12:06
URL: http://www.bakomberget.blogspot.com
Postat av: Lena svarar Gunnel

Verkligen ett stort OJJ, tänk så det kan bli! Jo vi kopplar verkligen av, på alla vis - som du ser i senaste inlägget! Kopplar bort kanske man kan säga...

2008-02-21 @ 08:01:00
Postat av: Lena svarar Eva

Tack tack, verkligen en överraskning! Jo, NU är vi här *fniss* efter extraresa....

2008-02-21 @ 08:02:24
Postat av: Lena svarar Kersti

Tack tack

2008-02-21 @ 08:03:24
Postat av: Lena svarar Evamari

Tack, och välkommen till mig.....

2008-02-21 @ 08:05:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback