Min Kokbok


Min kokbok har återuppstått från det döda.Eller nästan i alla fall, utifrån tid och ork från min sida,
Jag hade en gång, på den tid jag hade en stadig och trogen datasupport i min son, en hemsida.
Där jag bland annat hade en avdelning med recept. När vi bytte dataoperatör så stupade hemsidan pga. mina bristande kunskaper och brist på sonens support. Recepten har jag ju kvar, så nu har jag skapat ytterligare en avdelning i min blogg där jag ska lägga ut recepten igen.  (lite klipp och klista bara!!)

Förutom (mamma)LENA och testblogg så finns där en som rätt och slätt heter Lenas KOKBOK.

Ville bara tala om det, uttipåfallatt...




Kommentarer
Postat av: Annika

Aha,det låter bra, kanske man kan få lite nya mattips!

2007-09-16 @ 19:53:41
Postat av: Lena svarar Annika

Bara jag kommer igång så......:)

2007-09-16 @ 20:32:38
Postat av: L

delar av boden, finns i boden, eller är det i utkanten!
kokbok, det är bra, jag kan koka te (med vattenkokare), koka ägg, koka vatten till snabbkaffe´t, samt en del annat matnyttigt, där en kokbok är absolut nödvandig!
hare, snart är det skare!

Postat av: Kersti

Skoj. Där tittar jag gärna. Nya tips är alltid välkomna.

2007-09-16 @ 22:39:01
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Lena svarar latmasksamtal

..på tal om boden. Så säger bodenborna bodar om stället där spadarna och skottkärrorna bor.
I Ösund - enligt dotter - är skaren på väg....

2007-09-17 @ 08:56:02
Postat av: Lena svarar Kersti

Nya maträtter, jovisst - men ändå så har man ett 10-tal rätter som snurrar runtrunt...
Är jag den enda som har det så?

2007-09-17 @ 08:57:34
Postat av: Gunnel

Hojta till när du är klar!!

2007-09-17 @ 18:41:23
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Lena svarar Gunnel

Det ramlar in ett och annat recept...eftersom. I mån av tid, och idag har det varit lite tid över. Rapporten är färdig, pocketboken i svenskan är läst.

2007-09-17 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback