RAPPORT



när jag gick i skola - för förskräckligt länge sedan - då var rapporten inte uppfunnen i skolarbetet!!

Nu går tydligen det mesta ut på att skriva rapport. De som är yngre än vad jag är - sissådär 10-, 20-, 30 år ungefär  - de kommer bara med följdfrågor  när rapporter kommer på tal, som hur lång den skall vara, när den skall vara inlämnad, radavstånd, typsnitt.  Å jag - sitter bara där som en fågelholk och undrar hur gör man ?????

Så nu skall jag skriva två rapporter inom en snar framtid !
Den första i valfritt ämne, å då slår det mig  förståss - varför inte skriva om  "Hur man skriver en rapport".

För då har jag ju kanske lärt mig mysteriet     > rapport <

OJOJOJjj inte gott för en gammal tant dethär.....

Kommentarer
Postat av: Eva

Det ordnar sig. Fråga någon av dina yngre klasskompisar. Det du lärt dig kommer det att gå som en dans!

Postat av: Eva

....sen du lärt dig, skulle det stå. Och titta, nu kommer din dotter och hjälper dig. Det kommer att bli jättebra! Själv brottas jag med hinduism just nu, tjock bok på engelska, och just nu är det inte helt kul. Lycka till med pluggandet!

2007-01-31 @ 09:11:44
URL: http://www.evas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback