Helgfrid



Nu är helgen i det närmaste slut. En helg som gått i lugnets tecken, med ett litet avbrott för TV tittande. Det har ju varit skidskytte som man måste bevaka!

Å så har jag färdigställt kattens campingväska!

63788-31

Nu är det bara att packa väskan full med katt-camping-saker och dra iväg.
Fast - det vore ju en fördel om snön runt husvagnen töade bort först så man kommer av gården....  det har dessutom kommit en dm till idag av den vita varan!


/L

ps. min campingväska blev inte klar - måste dricka ett paket kaffe till, till handtag !   Å badväskans färdigställande  föll på oengagemang.....  eller - att kattväskan var roligare att göra  :-)

63788-32

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Jag kan inget annat säga att Whiskasväskan är bara för läcker.

Postat av: Lena svara Gunnel

Å du skulle sett vilket intresse jag rönte under hela sömnadsprocessen - luktade nog kisse-mat....
Lyckades inte få med kissen på kortet - hon blev trött på att vänta :-)

2007-02-05 @ 08:29:13
Postat av: Marskatten

Vilka käcka väskor! Vad syr du som av, det verkar blänka lite?

2007-02-05 @ 16:58:24
URL: http://[email protected]
Postat av: SolSkuggan

Så helskojsiga väskor! Du har allt fantasi du. Berätta.. Hur gör du och av vad..?
Ha det bäst.

2007-02-05 @ 21:54:41
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Lena svarar Marskatten och Solskuggan

Som ni ser så har jag lagt ut en "beskrivning" i nästa inlägg...
Men som sagt - TYVÄRR, jag har inte hittat på det själv.... mjaa - kattväskan då förståss, men det var ju så självklart - till en campingkatt!

2007-02-06 @ 08:40:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback