Mellandag i växthusriket ....

Nu har jag tvättat, skurat, sorterat, plockat, radat upp glas i olika storlekar, tagit isär dörr och takluckor och tvättat och monterat ihop. Nu finns det inget ner att tvätta.

Nu kan jag bara sitta och vänta på försändelsen från "skruv-och-mutter" butiken!
Fundera ut hur fundamentet ska vara utformat. Sten? Trä? Å framför allt billigt billigt.....


gårdagens tvätt!


Jaha, så nu blir det till att vänta!
Och vänta är inte riktigt min melodi - om man säger..........





Kommentarer
Postat av: Gunnel

Helt otroligt vad du håller på. Jag har förstått att du är en person som vill bli färdig på en gång. Lite av det där har jag i mig också...när jag väl tar tag i något :O)

Postat av: Lena svarar Gunnel

Jag brinner av lust att få klart, otåliga Lena. För att sen rusa vidare mot nästa, och nästa och och och...

2007-08-14 @ 11:21:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback