Utmaningen

Nämn tre saker du gillar med ditt ansikte

1: Ögonen har varit mitt + - nu vet jag inte längre - men dom är mycket vackert gröna och stora.
2: Har en ganska gullig näsa, eller lustig om man så vill!
3: Uttrycksfullt kanske, omedveten om alla skavanker - lever mitt ansikte sitt liv.


Nämn tre saker du gillar med din kropp

1: Inte så stor - enkel att hålla rätt på!
2: Midjan - eller rättare - förr hade jag midja, men man ser fortfarande var den satt.
3: Jag anser själv att jag har ett tydligt kroppsspråk, hoppas jag för det är själens spegel.


Nu går vi på insidan

Nämn tre saker du gillar med dig själv


1:   Att jag är snäll ! Och vill alla väl. Inte slår tillbaka när jag blir slagen på.
2:   Att jag (nästan)alltid lever som jag lär.
3:   Att jag alltid ställer upp. 




Ta utmaningen den som "står på tur"....


Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Fina grejer:) Ha det så gott och tack för en fin kommentar hos mig.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback