Min 100 - lista

... det går inge bra med min 100-lista.

Fy - pest - pina - va´ ja´ ä´ trååkig!

Har inget gjort som är värt att notera, just !
Kanske några saker då,   men - å så en massa onämnbara icke erkänningsbara för nån annan än mig själv......

Varför har alla andra så intressanta liv, lever så spirituella liv, kreativa och socialt perfekta ??

Hörde ni, avundsjukan - nästan så det luktar surt ;-/

Men - SEN - snart - ska jag åxå  göra roliga saker, vara trevlig och social......

/L


ps. ska snickra lite på listan, kanske jag hittar något som inte bara är tragiskt  och grått och trist ....
(näädå, ingen depp på ingående - ingen fara!!! )

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Så där kan jag känna med ibland. Tänk så duktiga dom är och vad mycket fina grejer dom gör och har. Men sen brukar jag känna att jag är faktiskt bra jag med. Det är bara det att man prioriterar olika saker. Huvudsaken är att man trivs

Postat av: MammaLena

Svarar Gunnel: Jag tyckte t.o.m. att den glada röda färgen på bloggen skar i ögat !
Ska sova på saken - i morgon är jag säkert pigg å snäll igen!
/L

2006-08-29 @ 22:40:39
URL: http://momma.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Fy Pest Pina.. VAD är det du häver ur dig mänska??
Du är DU och jag gillar dig.
Gillar din lätthet med orden, gillar hur du uttrycker dig. Gillar att du vågar och orkar bjuda på dig själv.
Som det vi skrev om igår..
Du tänker nåt, lite annorlunda, vagt. Och så kommer du till och med på att skriva ner det.
100-listan, håller med. Först tänkte jag aldrig..
Men så började jag bena ut lite. Jag tog kanske den lätta vägen, började med barndomen, ungdomsåren.
Men känner du att det är för jobbigt, då ska du strunta i det. Huvudsaken att du mår bra och går det som känns rätt för dig.
Oj,oj nu säger surrhumlan natti natti och kraaam.

2006-08-29 @ 23:13:21
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: SoP

hm intressanta dagar.. jag har bakat två plåtar muffins idag- har inte gjort något annat konstruktivt alls- som jag ju hade Tänkt.

2006-08-30 @ 01:54:42
URL: http://sisterofpain.blogg.se
Postat av: MammaLena

Svarar Solskuggan: Men nu är jag snäll!!! Det sitter inte i så länge. En av mina egenskaper som ska in på 100-listan,som jag glömt, för det BLIR en, det är ju perfekt terapi ju! ;-))
Svarar SoP: å jag har inte gjort nått, jo jag var på det "ansvarsfulla jobbet" i 4 timmar, sen var jag så glad för jag skulle sussa-lunch hade jag tänkt - å kom på - ve och fasa - jag skulle ju på sjukgympan .... sen vart det litte blogg, middagslagning och äta, sova på middagen, sambons arbetskamrat med hustru tittade förbi, dricka kaffe, blogga lite, å sen kom "tåget".... när sovtåget kommer så är det bäst att slänga sig på, annars får man vänta tills nästa gång det kommer...

2006-08-30 @ 08:06:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback