Vårvinter ......... underbart

I morse när jag vaknade så var det sol men ganska många grader kallt. En sådan där helt underbar vårvinterdag. Den vita snön i solskenet ..... nu vart det ju inte nå skidturer eller nått sådant, utan en tur med bilen till Luleå! Till mitt försvar kan anföras att när vi kom hem så satt vi ute i trädgården för första gången och drack kaffe! Visst låter det somrigt - satt i trädgården ..... jodå det var i solstolen, men den hade vissa problem att stå eftersom förre ägaren av huset har haft lite undermålig snöskottning. Men vad gör det när solen skiner och snön tinar bort - å jag får snart börja kratta   HURRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback