SOLEN ....

Solen - solen har kommit tillbaka -  i alla fall en stund mellan snöbyarna ! Vi har varit ut på en tipspromenad här på jobbet, det är friskvårdsvecka. Tre solstrålar tror jag att min näsa hann registrera, sen drog molnen in igen.

I alla fall så hade tänkt mig att denna avdelning i bloggen skulle handla om framstegen i vårt nya hus, överraskningarna som väntar när snön försvinner på tomten.  Det kan vara kula tt följa snöfläckarnas försvinnande.
Som det verkar så stämmer det att  - det som göms i snö, kommer fram i tö....... hittills så har 4 svarta sopsäckar med skräp kommit fram, massor av cigarettfimpar, en trasig burk med motorolja, å hundhår och hundhår och ännu mera hundhår.....................


Nu skall jag resa hem till hemmet och se om det kommit fram några fler överraksningar


Mammsen


Kommentarer
Postat av: Karin

Våren är på väg i norr också...det har varit soligt och regnigt..om varannat..så snödrivorna krymper med väldans fart...hos oss går allting fort när det väl kommer i gång...

Postat av: MammaLena

Om jag förstått det hela rätt så bor vi båda uppe i norr - men du betydligt mycket högra upp - eller ??
//Lena

2006-04-21 @ 10:20:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback