Underbart höstväder...



Solen skiner, det är ett underbart höstväder.

Sen jag skrivit de orden sitter jag bara och tittar på dem - vad ska jag skriva mer? Vad finns mera att skriva?

??

Trött, fortfarande trött. Ledsen/trött. Orkar inte uppbringa någon gaist i något.
Sätter på mig "Glada-Lena" ansiktet när jag vaknar, har det på när jag går ut.
Men - så fort jag blir själv så åker det av, hemma i min ensamhet behöver jag det ju inte. Under mina ensamma dagar hemma gör jag ingenting, orkar inte ens hålla på med skolarbetet, fotoredigeringen och fototekniken, det som jag tycker är så kul. ORKAR inte.

Det känns bara som om tiden rinner iväg, ifrån mig, och jag får inget gjort, utan bara låter allt flyta iväg.... när livet är så dyrbart. ALLA dagar är ju dyrbara, vi har ju bara en av varje. Idag, nu, kommer aldrig tillbaka - å här sitter jag håglöst tittande in i väggen (eller in i dataskärmen då!)

Om jag tar på mig jackan och går en sväng - får lite frisk höstluft kanske? Byter synintryck på näthinnan? Ny luft i lungorna.

YESS - så får det bli. Tar med kameran, då kan jag intala mig att jag verkligen är på G - är ute på fotouppdrag!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, vad ska man skriva...ledsen och trött, kan det inte bero på att det har varit mycket för själen nu ett tag, pojkens olycka har nog varit jobbig för dig tror jag, all ovisshet...

Hösten kan ju också vara jobbig även om man tycker om den årstiden.

Hoppas, att du blir gladare snart.

Ha dé!/Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback