Dum - eller försiktig?


De flesta talar om att bloggen är besvärlig, inlägg försvinner, kommentarer kommer inte fram, inloggningsproblem....

Å lilla jag - märker ingenting!

Antingen är jag ovanligt "fåhäv" som vi säger i Jämtland, eller blåögd, eller dum, eller alltihop. Jag märker ingenting!

Fast, kommentarer har ju kommit bort, faktiskt, men då har det berott på att mottagaren inte loggat in sig i det nya systemet, inte bekräftat sin flytt, men annars... näää

Inga inloggningsproblem, inga problem med att ladda upp bilder, inga publiceringsproblem....

Fast, jag har sen en tid tillbaka säkerställt mina inlägg under skrivandets gång... nu har det blivit en vana så jag tänker inte på det. Jag skriver, sparar som utkast innan jag förhandsgranskar, kan ju vara därför jag inget märker av att inlägg försvinner.

Dock  märker jag inget av den förbättring som skulle komma med den nya plattformen, inga nya finesser. 
Jag var däremot in på design och lyckades förstöra alla mina egna inställningar genom ett enda knapptryck!

Men som jag förstår så kommer finesserna senare, när alla bloggarna är flyttade och det börjar bära...

En annan sak som förvånar mig, som jag undrar över rättare sagt. Statistiken. Det är nästan inga besökare på min sida. Hälften av förut, å då snackar vi 10 unika. Tycker trots allt att det är klent, även fast man säger att man skriver för sitt eget stora nöje, men - ändå.
Förr kunde det var 15-20 unika varje dag. Var det den gamla eller är det den nya statistiken som är felande???



Bara att lugnt vänta med andra ord. Men vänta är inte min starka sida.....




Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

För mig det funkade mycket bra också efter flytten, men det var de sista dagarna som jag märkte att det var problem med att kommentarer tog väldigt lång tid innan de publicerades, även mina egna inlägg.

Och att sidorna inte visats då och då...under en tid.

Men idag funkar det bra...så man får hålla tummarna....

Har även haft lite problem att infoga bilder, men med lite tålamod och trixande har det gått.

Det ska bli spännande med de nya funktionerna som det talats om innan, och de kanske kommer när alla bloggar är flyttade.

Så det är nog bara att vänta och se.



Postat av: //SoP

Jag kan Inte infoga html-kod,o det kan ta lång tid innan publicering,men annars är det rätt ok. Jag tänkte på en grej ang. flytten- alla bloggar som skapats o sen inte blivit skrivna i på "år o dag"- kommer de att ställa till det för ingen bryr sig om att flytta dem?

2008-06-12 @ 23:19:15
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback