Det finns bevis...



BILDBEVIS.....



vad bevisar det där? Att det är mörkt i Boden?


...att något rör sig i mörkret?


...det verkar vara en "medelålders kvinna som färdas i ilfart" eller hur hon nu beskriver sig själv på bloggen....



YESS YESS YESS... (mamma)-Lena har beträtt skidorna efter många års frånvaro.

Lägg speciellt märke till: RÖDA skidor, RÖD väst, RÖD mössa, röd näsa!


Hur det gick? Förvånansvärt bra, inga skador.  

Vurpa?   - Jodå, precis som jag skojat innan - klart jag ramlade mitt i spåret där det var som plattast.
Låg där som en skrattande säl utan att ta mig upp! Fotografen fick agera bärgade ....



Kommentarer
Postat av: åsa

Vad du är duktig!

Du vet väl...kan du inte stava får du staka dig fram...

Ha dé!/Kram

Postat av: Rakel Fagerström

Härligt att du tog dig ut på skidor!

Jag kör med promenader varje morgon.

Vi är i Thailand och gör annat än åker skidor. Följ oss på bloggen, om du vill.



38:a gradiga kramar

2008-12-16 @ 11:40:33
URL: http://rakelfager.blogspot.com
Postat av: Kerstii

det ser riktigt härligt ut. Undrar just om det blir någon skidåkning här nere i år. Jag tycker om att åka på platten. Slalom får någon annan köra.

2008-12-17 @ 22:13:04
URL: http://plommenad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback