Mellandag

Idag ska jag njuta av dagen


Just nu bröt solen fram, det är några grader på plus - det droppar av taken....

Kan det bli bättre....


Sen - när jag har lapat sol färdigt - ska jag sammanfoga lite lappar...... har en sommarduk till altanbordet på gång. Skar "sönder" 2 gardiner igår (som jag köpt för 10:-/paret) i smålappar 7x7 cm.   Är uppe i en sissådär 150 lappar av varje sort.
En reflektion man kan ha - varför skära sönder för att sedan sy ihop???

I morgon ska min rapport lämnas in, antingen är den bra eller så inte.... nå annorlunda blir den inte, klarar inte av att fördjupa mig mera just nu pga. pappan. Jag har bestämt att den fick bli klar!

Å så får man hoppas att telefonen INTE ringer....

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Här är våren ockå på gång med sol och lite värme. Verkar vara bra avkoppling med dina lappar nu när du har så mycket omkring dig.

Postat av: /L

Här är våren lite vacklande - om man säger så.... igår var det strålande sol - idag molndis. Ingen altandag idag.
Jag har "lapp-terapi" ... :)

2007-03-15 @ 10:28:11
URL: http://momma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback