Hem ljuva hem

Tänk att det kan vara så underbart att komma hem till lilla hemmet.
Ändå så var vi bara borta i 5 dagar.

Pappa-flytten gick som bara "hejsan" - jag väntar och väntar på bakslaget, å kommer det nu så är jag inte närvarande och  behöver ta det   :-)    
- sannolikheten att den kommer är kanske inte så stor  - just nu  i alla fall, han får lyckopiller så han är pigg och glad och förnöjd.
Det skulle han haft för minst 10 år sedan!  Min pappa  är ingen glad lax om man säger, tungsint och bitter har han varit de sista 25 åren, innan var han bara bitter....

Å så var jag på mitt första "föräldramöte" .............................................
Så nu förstår jag vad som väntar framöver




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback