Märkligt?

Vart kommer all lort och allt damm ifrån?

Här i vårt hus städades det förra veckan - julstädades ordentligt  i fredags

Nu har jag städat hela huset - IGEN - å det rasslade i röret hela tiden..


Fast  -  NU  - kom jag på


JAG HAR NYA GLASÖGON!


nu ser jag både långt å kort, med samma glasögon ! 
nu kan jag lägga bort "glasögons-väskan" innehållande "titt-glas", läs-glas",  "data-glas" , "ät-glas" + glasen att ha ovanpå linserna



attans bananer va lortigt å dammigt jag måste ha haft förut ? eller ? (kan inte vara möjligt med så många glasögon att välja bland!)


Kommentarer
Postat av: Inga M

Upplevde samma sak som Du när jag fick nya glasögon för ett tag sedan! Alltså att jag såg lort som jag inte märkt förut.

Fast jag har allt kvar mina läsglasögon och mina dataglasögon. Det är för jobbigt att ha det pyttelilla synfältet i de progressiva när det gäller att sitta vid datorn en längre stund eller att läsa.

Postat av: mamma LENA svarar Inga M

Exakt - det är jobbigt att titta!

2006-12-29 @ 07:04:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback