God fortsättning på det nya året ...


Nu har jag sugit färdigt på giftas-bilds-karamellen!

Tusen tusen tack alla som gratulerat oss, till det nybildade bolaget "Herr och Fru". 
Frågan som osökt poppar upp  -  vad ska jag nu kalla "Älskade Sambon" här på bloggen?

Giftermålet som skulle vara en hemlig överraskning för våra respektive barn, blev till en jättemysig tillställning i dopkapellet i Hornsbergskyrkan på Frösön! Med nästan alla barn och barnbarn närvarande, (två söner fattades, en pga för lång hemresa, den andre deltog nog från sin himmel!)  Så här i efterhand kan jag ju bara konstatera att bättre kunde det inte ha blivit.

Jämtlandssången från orgeln, barnbarnen som deltog i klockringningen genom att trycka på knapparna. Efter den stämningsfulla och familjära högtiden intogs en  god middag på restaurang, och så bjöd barnen oss på en natt på ett av stadens finare hotell, med tillhörande stor frukostbuffe.

Allt på en helt vanlig måndag!
Men hädanefter blir den 22 december ingen vanlig dag utan vår bröllopsdag som jag hoppas och tror att vi ska få fira många många år framöver.....


NYSS, (4/1) när jag går in och ska titta på mitt inlägg - som jag alltså skrev för TVÅ dagar sedan, så finns det inte där.
Gör därför ett nytt försök!
(men publiceringsdag (1/1) och tiden stämmer? är det troll här???)


Kommentarer
Postat av: Kersti

Ibland är det så att det lever sitt eget liv, datorer och internet och så. Roligt att få läsa om er stora dag. Härligt att det blev så lyckat.

Postat av: Gunnel

Teknikens under förstår jag inte heller mig på.



Ni verkar ha haft en underbar bara "vanlig" måndag. Hoppas ni får många fina år tillsammans!!

2009-01-04 @ 14:28:27
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Kirsti

Gratulerar!! Härlig tillställning! :)

Det har nog varit något strul med bloggen på sista tiden.. Jag har bilder som vägrar synas och text försvann under nyåret. Skönt att höra att du haft liknande upplevelser.. trodde ett tag att nyårschampangen varit ovanligt stark i år..:)

God fortsättning!

/Kirsti

2009-01-05 @ 10:32:22
URL: http://naturligtvisfritid.blogg.se/
Postat av: SolSkuggan

Ojjjjj.. Jag vill också säga GRATTIS GRATTIS till er stora dag. Va skoj att det blev av nu då:) Må hälsa och glädje. Frid och lycka följa er i alla era dagar.

Kram kram kram:)

2009-01-05 @ 13:41:03
URL: http://solskuggan.blogg.se/
Postat av: Nya frun svarar

Vet ni va?

Jag blir så glada av era lyckönskningar...

TUSEN tusen TUSEN tack... värmer ska ni veta..

2009-01-05 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback