Några fler bilder...


röd flagg på stranden


kraftiga vågor, starka underströmmar. Såhär i efterhand har vi även konstaterat att det var bitsugna småkryp i vattnet. Trodde det var myggen, men sambon hade 80 stora kliande variga bett. 80 myggor skulle man sett! "Bitmönstret"  talade sitt tydliga språk.
Sambon hade bett över hela kroppen = han badade hela han.
Jag hade(har fortfarande kliande) bara på benen= badade bara upp till troskanten..... Inte för att det var kallt, utan för att min rygg "tog stryk" av vågorna... sambon fick leda mig ut, hålla mig, leda mig in till land igen.
Är det det som kallas ledsagare??




En kall pilsner var inte helt fel, när man kommer från 10 grader och duggregn till strålande sommarsol och 27 grader - i skuggan.....




Kommentarer
Postat av: Åsa

Oh.. vad gott det såg ut med de kalla ölen../Ha dé!

Postat av: Lena svarar Åsa

GOD och billig....

2008-09-08 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback