Kämpar för sitt liv....


I lördags var det exakt fyra år och tre veckor  sedan han färdades i passagerarsätet i en bil. Den gången undkom han, som genom ett mirakel, med endast några mindre splitterskador.

I lördags färdades han i passagerarsätet i en bil. Idag kämpar han för sitt liv på länssjukhuset i Umeå. Utgången är oviss, mycket oviss.

Han var min sons bäste vän, han var den som överlevde - den gången.

Jag ber dig Mathias - ropa inte på din vän! Låt honom stanna på denna sidan, de levandes sida ett tag till......

Snälla





Kommentarer
Postat av: Dubbelörnen

Ohhh... den smärtan känns ända hit...



Det här finns i mitt bakhuvud nu när sonen fått körkort. Det spelar ingen roll om han är den försiktiga typen när det finns galenpannor där ute i trafiken...



Varma kramar

Postat av: Lena

Nej,jag tänker bara nej.Jag blir kall i hela kroppen och tänker på meningen med livet.Ta hand om dig.

2008-09-09 @ 08:10:49
URL: http://lenastyglappar.blogspot.com
Postat av: Lena svarar Dubbelörnen

Nej, det spelar tydligen ingen roll. Det verkar som att vissa saker SKA hända......

Jag lider så fruktansvärt med föräldrarna så jag vet inte vad jag ska göra.... Denna väntan. Kastas mellan hopp och förtvivlan.



2008-09-09 @ 09:01:03
Postat av: Lena svarar Lena

Meningen med livet? Ja, man undrar verkligen.

ÄR en del för goda för detta jordelivet???

2008-09-09 @ 09:02:38
Postat av: Åsa

Vad hemskt jobbigt, hoppas, hoppas att det går bra.

Ha dé!

2008-09-09 @ 12:05:23
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: Lena svarar Åsa

Man kan bara hoppas att hans tid inte är ute än, den här gången heller!!!

2008-09-09 @ 13:02:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback