Ferieluckor....


Under flygresan till Bulgarien satt sambon bredvid en man, som sedan av oss kom att kallas "Kiruna". Han provade de starka dryckerna redan på flygplatsen, inmundigade ytterligare på planet. Säger inte mera. Det blev lite trubbel, han fingrade lite på flygvärdinnan när hon gick förbi. Man tar inte på flygvärdinnor på Balkanair-plan, inga flygvärdinnor finner sig i sådant men ... det blev säkerhetsvakter och stora grejor. Till slut kom han i alla fall av planet. Lite moloken, sur och arg. "Jag har ju inte gjort nått" tyckte han.

Alltnog, denne "Kiruna" var ganska blek i skinnet när han äntrade planet för hemfärd. Man kan ju bara undra varför. Skiner inte solen i baren??? Inte ens i Sunny Beach i Bulgarien???

Jag tror att våra skåpluckor varit på samma resa som "Kiruna", de är helt bleka de också!!



men fina!




Kommentarer
Postat av: Lena

Va fina dom blev,Ljust och snyggt.Mina är oxå väldigt bleka,men det tycker jag är snyggt.Härligt att få det fint omkring sig. Kram

Postat av: Lena svarar Lena

Jättefint, nu är det bara resten kvar :)

2008-09-11 @ 10:49:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback