Tyst...

Det har varit oroväckande tyst på bloggen om min skolgång den senaste tiden. Näädå, jag har inte slutat! Fast jag känner mig väldigt slut. Slut som skolflicka, slut på orken, slut på minnet, slut på motivationen, slut på allt.....

Vi har haft olika prov, matteprov som jag klarat - faktiskt. Ambitionen var ju godkänd, får jag godkänt blir jag glad. Proven har hållit sig där, eller lite snudd på vg. Idag har vi skrivit första delen på Nationella matteprovet. ~ Sådär ~
Engelskan är en historia för sig, samma sak där - blir det G är jag nöjd. Supernöjd. Alla delarna i Nationella är gjorda. Ingen aning hur det gick! Andra prov har jag haft godkänt.
Jag hör själv vad det låter uppgivet - låter lite pust pust
Glömde ju glädjeämnet, datan. Fotoredigeringen. Det har gått bra, är ju mera handgripligt. Inte så mycket att minnas "i huvet" utan där räcker det om fingrarna minns  :) Prov i morgon.

Nu väntar jag bara på att det ska bli slut och klart nån gång så jag får göra något annat!
Ha sammarlov, odla i trädgården och växthuset. Pynta och pyssla. Sätta mig vid symaskinen och bara ge mig hän. Börja måla i tvättstugan.........
Åka ut med husvagnen å campa. Åhh, det finns hur mycket som helst som bara väntar på mig, bara skolan tar slut.



ps. nu snöar det inte längre, nu skiner solen! fast himlen ser oroväckande grågrågrå ut...



Kommentarer
Postat av: Åsa

Kan förstå att du längtar till sommarlovet, du har ju haft ganska mycket omkring dig på senare tid.

Tycker att du varit jätteduktig hela tiden i skolan, du har ju faktiskt haft ämnen som du gillat "så där", men ändå fullföljt, det är väl duktigt!

Här har det inte kommit nå´n snö (gudskelov) men det är ganska så svalt.

Ha dé!

Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig du ser fram emot när skolan är slut, och får njuta av sommarlov och se fram emot allt mysigt som sommaren innebär.

Det måste vara så mysigt att pyssla i trädgården och växthuset.

Ha en fin fortsatt dag.



2008-05-13 @ 18:42:11
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback