Tjoohoooo...

Nya bloggen är här!

Min blogg överlevde flytten.....



Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Så trevligt att din blogg överlevde flytten ;-)

Nu väntar jag på att få bli flyttad också.

Tack för tipset hos mig om kamera.

Kram

Postat av: Pialotta

Jag väntar ännu.. tycker de sa att de tunga bloggarna skulle flyttas först.. har massor av foton på mina.

Aja det sker när det sker.. Är det bättre nu och fler funktioner då?

Lite nyfiken är man allt:-)

Ha de gott.. tjingeling

2008-05-02 @ 23:51:11
Postat av: Pialotta

Jaha, nu försvann mitt inlägg oxså här.. Vad jag undrade var om det är fler funktioner och bättre nu då?

Mina loggar väntar jag på, men jag tycker de skulle ta dessa snart, då det är många foton på dom.. tyckte jag läste att de skulle ta de tyngre bloggarna först.

Aja de flyttar när de flyttar:-)

Tjing o ha de gott

2008-05-02 @ 23:53:35
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback