En Madonna...

...virvlar in med fart och fläkt på min gårdsplan. I famnen har hon
 - äggplantan Madonna -

"Är det här Momma  bor", frågar hon, "har jag kommit rätt?"

Å visst har hon kommit rätt vår kära bloggkompis Madonna.
Sen pratar vi, å så pratar vi, efter det så tittar vi i växthuset, utbyter några tomatplantor, dvs hon får två av mig för jag har ju fått en Madonna av henne.... sen pratar vi ännu mera.

Å sen, efter det så virvlar hon ut och iväg.....

Jag har haft besök av  "Madonna"



Kommentarer
Postat av: madonna

Akta dig så jag kommer igen och dricker kaffe hips vips.....

Postat av: Lena svarar Madonna

Jaa, vi sitter å dricker kaffe med hembakta bullar - på altantrappan! ?? !

2008-06-15 @ 20:09:38
Postat av: Elisabeth

Roligt och viktigt med sådana besök... vänner kan man aldrig få för många av!



Läste om dina minnen med bullbak på bänken... jag "huskes" (ryser) när jag läser om vad du fick "ta över" när ni flyttade in.. hujedamig, säger jag bara!



Varm kram till dig...



Ps. NU har jag lagt till dig på min länklista... hoppas det var ok?

2008-06-15 @ 21:43:31
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback