7 plusgrader och blommande tomater....


Utomhus är det sju plusgrader. Något kyligt. Men det bryr sig inte tomaterna om - de blommar snällt ändå! Kommer just in ifrån dem, de behövde stöd - alltså har  jag  bundit upp dem.....

Fantastisk känsla, trodde aldrig jag skulle få uppleva växthuskänslan igen!!

Om man finge önska - önskar jag mig ett dubbelt så stort växthus!

Men jag är såå glad över mitt minimini....

och, det är så sant som det är sagt - alla växthus är för små, oavsett storlek!



 

Kommentarer
Postat av: Kersti

Just det undrade jag idag när jag gick på hundpromenad. Hur det går med ditt växthus. Jag har varit en slarvig läsare ser jag för när jag läser detta inlägg förstår jag ju att det går bra med växthuset. Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback