24 mm regn...


Efter regn kommer solsken heter det ju, men just nu är det tvärt om...
24 mm regn har det kommit sedan i morse, nu när jag tittade på regnmängden så konstaterade jag att det var 11 grader. Visserligen klockan 21.15, men ändå. Sommaren är över. Suck. Snyft.

Sommarlovet är dessutom också till ända. Sista skälvande sommarlovsdagen har dränkts i regn! I morgon smygstartar vi med registrering, sen tar vi ledigt i en dag igen - och SEN kommer allvaret. "Studier enligt schema" startar på torsdag.

Efter en sån lång ledighet måste jag säga att jag längtar...


... under tiden jag skrivit har det kommit 1 mm till....



Kommentarer
Postat av: Annika

Republiken är också regnig men det ska väl vara bra för potatisen? :)

Postat av: Lena svarar Annika

Bare in´t päran rinn bort sa......

2008-08-19 @ 08:27:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback