Fem timmars skrivande


Hur kan det komma sig att FEM timmar är för lite tid?
Trodde väl aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle utnyttja hela tiden - och så visade det sig att tiden var för knapp! Om man bortser från att jag inte hann klart, men det gör inte den som rättar provet, men jag kan i alla fall tycka att min berättelse blev bra. Fast något rumphuggen. Eller artikel då, för det var en artikel jag skrev. Om dröm eller verklighet. Ingen konst för en sånn som mig jag som rör mig i gränslandet varje dag ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är ju bara för härlig!
Ha en bra dag/Kram

Postat av: Gunnel

Tydligen tyckte du det var kul också...för då går tiden fort. För mig låter fem timmar som en lång tid

2007-11-14 @ 20:09:49
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Annika

Ah, vi får väl läsa artikeln här sedan?!
Undrar hur många till som var så positiv till provet som du?!
Å du har säkert gjort bra i från dig!

2007-11-14 @ 23:05:12
URL: http://amatankar.blogg.se
Postat av: Lena svarar Alla

Ja jag vet att det är "fegt" och att latheten verkar tagit över när jag svarar ALLA i samma....

Jag vill verkligen dementera alla tankar om att det skulle gått bra! Det enda som var ju att jag skrev, jag tyckte det var roligt - MEN, som dom säger i Let´s dance, avslutningen fattas, källförteckningen fattas. Jag hann helt enkelt inte klart - på FEM timmar????? Oproffsigt så det skvätter om det!
Men nästa gång, då VET jag hur man gör. OM det kommer en sådan....

2007-11-15 @ 07:53:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback