På förekommen anledning




Kan kanske vara på sin plats, eftersom frågan förekommit, att förklara vad väskorna är sydda av......



-Kissens camping- och matväska är (av naturliga orsaker) sydd av kattmatspåsar! Framsidorna utåt och baksidorna som insida i väskan, gavlarna på påsarna blev till handtag! Ni som köper kattmat i dessa förpackningar vet att de är svetsade i fogarna så de måste tas sönder  för att kunna användas....-




- kaffeväskorna är sydda av kaffepaket, men dessa är fodrade med tyg. 


- Badväskan har jag sytt av kaffeautomat-påsar som jag samlat på jobbet, den skall fodras med påsar åxå för att bli "baddräkts-vänlig"


ALLT som är i någorlunda rivtålig plast går att använda - bara fantasin som sätter stopp...

TYVÄRR - har jag inte kommit på det själv   :-(

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Det gör inget. Idéer är till för att knyckas :O)

Postat av: Lena svarar Gunnel

Exakt!
Men - det finns dom som knycker och sen låtsas som det var deras fiffiga idé - sånnt tycker jag inte om......

/ Fru RÄTTRÅDIG

2007-02-07 @ 09:42:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback