Tisdag - eller ...

I morgon ska jag ha Samhällsprov. Kan redan nu tala om att det kommer att bli ett og!
Så var det inte mera med det, jag läser och läser och inget fastnar över huvud taget ???

Jag är tillbaka i "huvudtillståndet" jag var i i fjol.... allt rinner av. Jag har haft en novell som skulle skrivas. Insåg att jag var tvungen att göra en sak i taget. Så novellen är klar, men det fastnar inget Samhällsläs i huvvet ändå.

Nu är jag ju så väluppfostrad så även om jag vet att det inte kommer att gå, så går jag dit ändå. Klockan 8,20 är provet, klockan 10,05 ska novellen lämnas in!  Sen får jag ledigt från lektioner ända till efter påsk.

Under påsken ska jag förbereda ett föredrag, göra en inlämningsuppgift i Excel + börja med hemtentan i datakunskapen.....  det är bara det jag ska göra. :)
Å så ska jag äta gott, kanske grilla på altanen?  Vila.  Umgås med sambon. Vila lite mer, å så kanske vi kommer ut på nån sjö?
Nu var det ju inga strålande väderleksrapporter - men - det ska bli så mysigt.

Bara jag kommer förbi den här förbaskade skrivningen i Samhälle.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner på mig att skrivningen nog går vägen. Låter som ett skönt program du gjort upp inför påsken.

2007-04-03 @ 16:45:01
Postat av: Gunnel

Det kanske kommer att gå bättre än du tror. Kanske när du sitter där med frågorna framför dig...då kanske det poppar upp något som du har läst. Jag håller tummarna för dig!!

Postat av: Madonna

Vad betyder og? kanske OmigenGodkänd, eller Ovanligt Godkänd eller Också Godkänd eller Ostadig Gång, Otroligt Granskad....etc
Nu vet jag...OnögiG oro.... Glad Påsk

2007-04-04 @ 07:24:31
URL: http://madonnas.blogg.se
Postat av: Lena svarar okänd

Känningen var nog felande, men programmet är och var avstressande!

2007-04-10 @ 07:59:17
Postat av: Lena svarar Gunnel

Det vart inge bättre när jag såg frågorna :(
Men - ett prov är inte hela världen. Dessutom så vet jag vad det beror på att inget fastnade. Stress pga papparesan, så egentligen är jag inte dum i huvet, bara överhettad just nu!
(intalar jag mig)

2007-04-10 @ 08:02:14
Postat av: Lena svarar Madonna

UNDERBART!
Sen har jag gått och försökt hitta på ännu fler .....
Klart det är så, vaddå og
OnödiG oro tyckte jag var bra

2007-04-10 @ 08:04:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback