Boden idag

Såhär såg det ut hemma hos mig idag när jag kom hem från jobbet!

snöiboden

Kommentarer
Postat av: Anki

Uhh! Det ser kallt ut. Hemma hos mig, i Södermanland, är det idag mulet och ca 15 grader. Igår var det sol och ca 22 grader! Men det blir snart andra tider även här.

Postat av: MammaLena

Svarar Anki: JOOooo det ÄR burr! Men nu har det i alla fall nästan slutat snöa, inte så stora flingor längre. Ett tag var det julesnö nästan som dalade sakta mot marken ..... 0-gradigt är det fortfarande så det är kanske hopp!
Långt land vi lever i ..
/L

2006-09-28 @ 16:06:51
Postat av: Gunnel

Mulet men varmt var det här idag. Fast jag tycker det där ser lite mysigt ut

2006-09-28 @ 19:33:45
URL: http://gunnel.blogg.se
Postat av: MammaLena

Svarar Gunnel: Ska bara meddela att det var inge mysigt alls - bara blött och KALLT !
Ska jag säga som alltid hävdar att det inte finns nå dåligt väder ??
Jag är för trött, annars skulle jag satt på regnkläder och stövlar och gett mig ut i snöblasket. Jag tog chansen att ligga under filten och ta lunchpaus... :-)
/L

2006-09-28 @ 21:05:13
Postat av: Eva

Nämen oj, snö redan? Är det inte lite väl tidigt? Det sr inte kul ut.

2006-09-29 @ 14:35:37
URL: http://www.evas.blogg.se
Postat av: Inga M

Jag nästan längtar efter snön när jag ser Din bild. Åtminstone längtar jag efter minst en frostnatt. Om en vecka har vi älgjakt här och det är trevligare om allt "oknytt" frusit bort innan.

2006-09-30 @ 05:59:48
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback