Campingkatten


Det var i alla fall en som var "gladast"  över att det blev Benbrytarforsen i stället för en camping i Norge!

Hon har varit här förr, hon vet var musarna bor ......


63788-10

Å så fick ju jag mitt lystmäte stillat - jag fick elda. Jag måste ha varit pyroman i ett tidigare liv. Satt ute och eldade och njöt av stillheten. Så stilla så myggen var inte framme ens ??

Katten är fantastisk att ha med som campingkatt, håller sig på några meters avstånd från husvagnen. Fast i gårkväll blev det jobbigt att vara katt - matte ville elda - Månsan ville att vi skulle gå å sova....

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Rolig katt. Jag skulle aldrig våga släppa våra på främmande mark. Men jag kanske är lite för ängslig av mig. Kanske skulle det gå jättebra...men jag vågar inte prova :O)

Postat av: Anonym

Svarar Gunnel: Ja den här kissen är 10 år - hon har varit med om många flyttar så hon går inte många steg från "mamma" numera.... Huvudsaken hon får följa tydligen! fast - protestera måste man ju ändå ! Ljudligt. Men - bara på "ut"-resan - hem brukar hon vara tyst. då vet hon att vi ska hem ....

2006-08-02 @ 11:22:56
Postat av: SolSkuggan

Men hur har jag kunat missa detta inlägg och en bild av dig också, så roligt att se vem du är:)
Kommer ihåg att ett av de första du och jag pratade om var just att elda och grilla. Där har vi verkligen något gemensamt:))

2006-08-11 @ 08:43:29
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Anonym

Svarar SolSkuggan: Jo jag existerar i verkligheten åxå ;-) Men jag brukar undvika att fastna på bild! I detta fallet så var ju Kissen i fokus.
Det är nytt för mig detta att sitta ute och elda, det är något norrbottniskt - som jag ju anammat förståss. Nu har jag säckar med ved och "elltänne" i garaget. Får man bara fjutt på elden så kan man ju ta ved på platsen... UNDERBART. + att jag helst grillar varje dag på altanen (fusk - jag vet - jag har gasolgrill) - hela året....

2006-08-12 @ 13:53:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback