Skulle skriva pigga och roliga meningar ....

Annandag påsk, jag är uppe tidigt - som vanligt. Tänkte sätta mig här vid datorn eftersom det är så många dagar sedan jag fick tillfälle att blogga.

Å då var det meningen att det skulle bli glada roliga tankar..... men .... jag mailade lite med dottern och hon har jobbat natt, hon har varit ensam i natten, hon har tänkt .....

Tänkt på alla som mist livet i trafikolyckor i helgen, å det är inte slut än - alla är inte hemma hos sig än efter påskfirandet!
Just vad det innebär, den lilla notisen i tidningen, vad det betyder för familj, syskon, vänner att helt plötsligt tappa allt. Att man måste börja om sitt liv.

Allt blir ett före och efter.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback