Jag tjyvbloggar

Nu är sambon på taket, eller rättare på vinden - så nu ska jag tjuvblogga lite! Han vet ju inte att du och jag har ett förhållande... !!! Det är nästan det känns, när man har ett sånnt här ställe som ingen vet om. Det känns jättehemligt liksom, fast ändå inte, för samtidigt så vill man ju att någon skall hitta och läsa det man skrivit.
Kanske ??
Jo jag tror det, att man ändå skriver för någon, fast man så vackert påstår att det är för ens egen skull bara. För varför skall jag annars skriva sökord på mina bloggar?? Varför bryr jag mig om hur jag stavar? Varför kollar jag innan hur det kommer att se ut ??? JO - för att nån annan än jag skall läsa förståss..... Jo -  så är det!
Nu ska jag gå ut och göra sambon sällskap med lite glada tillrop mm, han håller på att ta upp ventiler uppe vid taket på båda sidor av huset -  Drömkåken, kåken med stort K. Snacka om att ha många ställen att lägga pengar på! Men det är lite kul å, å jättespännade med trädgården att snart få se vad som gömmer sig under snön.......
Hörsas

Kommentarer
Postat av: flasknosen

Precis så känner jag också det. Ingen av mina vänner och bekanta vet att jag bloggar, bara maken. Det är en hemlis inför i praktiken hela världen. Vilken paradox egentligen!

Trevlig blogg du har, kommer tillbaka!

Postat av: MammaLena

...inte ens sambon vet ;-)

2006-05-05 @ 11:20:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback