Time out



Jag gör en time out, som det så modernt heter, inte time out från bloggandet utan från just den här sidan .

Att blogga på två håll håller inte,
så - de inlägg som jag hädanefter skriver kommer att skrivas i

http://mommasblogg.blogspot.com/

eftersom jag fortfarande inte bestämt mig (helt) så säger jag "skrivas tills vidare"  på det nya stället/nya adressen....

Välkomna dit alla mina följeslagare (alla sju!!? eller hur många ni är) till mitt nyaste forum!!

Så får vi se hur det blir med mina storvulna planer med minnessidan för Mathias, publicering av släktforskningsresultat  mm mm.
Ibland kan man behöva förnya sig för att få en spark där bak så man kommer upp och iväg.
Nu känner jag att jag stampar på samma ställe, på alla plan.

In med ny frisk fräsch luft och nya idéer, vädra ut det gamla, öppna upp för det nya som pockar på och vill fram!!

Väl mött



Kommentarer
Postat av: Inkan©

Oj - en ny blogg - jag besöker den på studs!



Inkan

Postat av: Anonym

den var lite svårtillgänglig tycker jag

2009-03-31 @ 21:01:54
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 03:41:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback