Här var det lugnt!


Undrar vad hon gör? Hon som bor här...

Inte mycket, sitter och slötittar vid datorn. Hon skulle behöva rycka upp sig och göra lite skolarbete - inte "skjuta upp till morgondagen" hela tiden.
Men det är så lätt att göra det, i morgon ska jag, men i morgon ska jag umgås med Älskade Äkta inte skolarbeta.

Vi ska fixa några lister, VI ska - hörde ni?
Men JAG SKA i alla fall plantera om mina små tomatbäbissar,
men,
i morgon kanske - varför ska man göra idag det man kan skjuta upp till morgondagen????



Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Jo, ibland vill man bara ta det lugnt,

och det gör nog ibland inte så mycket att skjuta upp vissa saker till nästa dag.

Härligt att börja plantera och plantera om nu när våren är på väg.

Visst är det en härlig tid.



Tack snälla för go kommentar hos mig, och det är så sant det du skrev.



Intressant det du berättar om de olika bloggverktygen

och att kunna skriv direkt i Word och publicera därifrån.

Och jag kollade din andra blogg, och det ser riktigt fint ut där också.



Ha en bra fortsatt dag.

Kram

Postat av: annika

uppskjutardagar brukar vara bra fast ibland blir de lite många och då blir det så jobbigt...

har precis skjutit upp dammsugningen...

2009-03-21 @ 07:17:09
URL: http://amatankar.blogg.se/
Postat av: Rutan

Tack för påhälsningen hos mig!

2009-03-21 @ 19:12:16
URL: http://rutan.blogg.se/
Postat av: åsa

Själv är jag expert på att skjuta upp saker och ting, faktiskt så att jag kan bli riktigt irriterad på mig själv...

Nog hinner du med det du ska, eller..?

Men, visst är det lättare att skjuta upp sådant som inte är så där jättekul att göra, huvudsaken är ju att det blir gjort någon gång.

Ha dé!/Kram

2009-03-22 @ 09:19:39
URL: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback