Lådor...


Snart har vi supermodernt utdragbart skafferiskåp!! Medans jag sitter här och bloggar och surfar monterar Älskade Äkta Maken de utdragbara lådorna.

Först fick vi de omöjliga luckorna lackerade. Luckorna som var "inplastade" enligt populär modell från -80 talet och tiden däromkring. Nya fina lackerade luckor till en spottstyver vad det skulle ha kostat att köpa utbytes...
Sen efter julbesöket i bonussonens kök, titt i skafferiet, - utdragbara lådor -  ojjojojj, hur är det gjort. Efter vårt första IKEA-besök ser vi möjligheten öppna sig - måtten kan passa i våra gamla skåp. Nya mätningar, nya funderingar och spekulationer...

NU är det nära......



Kommentarer
Postat av: Joline

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback