20 graders skillnad.....


Igår reste vi neråt genom landet, vid starten i hemmet var det -28 grader, under resans gång hade vi i många många mil -30.
Vid framkomsten till Östersund visade termometern på endast - 9!  Då upplever man nästan -9 grader som varmt...

Idag, lite skolarbete på distans för mig, inväntan av energiska barn som arbetar in i det sista inför Moraresan senare idag, maken som besöker sina gamla arbetskamrater i resterna av försvarets forna arbetsplats i Östersund.

Vad som är i görningen?

KORTVASA!
I morgon åker min dotter, äkta maken, äkta makens son de tre milen mellan Oxberg och Mora. I målfållan står jag och bonussonens sambo och hejar och tjoar!



Kommentarer
Postat av: Kersti

Får väll hålla en tumme eller två jag med. Men du då som startat så galant med skidåkandet?

Postat av: kusin

nästa år skulle det inte förvåna mig om du också står på startlinjen!

2009-02-20 @ 14:35:28
Postat av: Annika

Klokt val att vara påhejare - låter lagomt jobbigt!

2009-02-22 @ 11:00:23
URL: http://amatankar.blogg.se/
Postat av: Carolina

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 04:44:54
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback