Ödets ironi...


...två "gådagar" kvar
fredag och söndag. På måndag smäller det, då går jag i mål!

Trodde jag ja.....

Nummerlapp har kommit, startkuvert med diverse information..... Jag är laddad till tänderna!

OCH - så har jag fått ont i foten! Ska ut och provgå lite sedan, jag som inte fegat ur en enda gång på min utmaningsresa. Trotsat kyla, snöstorm, ishalka, regn och rusk. Ska en eländig fot stoppa mig - å "fel" fot dessutom! Om det åtminstonde varit foten som har direktledning till den onda ryggen, men nej nej nej.

OHhh hemska tanke - kanske nya nerver som är på G. Näää så illa kan det väl inte vara, fast, smärtan är märklig, "nervig"..... 

Nejj jag vill inte ha ont - jag vill lyckas!


uppdatering: Nu har jag provgått foten, 1½ km, utan att egentligen stänga skon, så det inte ska klämma på den ömma punkten i hålfoten. När jag gick gick det ganska bra, NU är det ont. Elefantfot är på gång - dvs hela ankeln och foten svullnar (ödem). Mitt typiska "ont-i-ryggen-syndrom"
Om jag inte vore så väluppfostrad skulle jag svära en låång låång ramsa.......


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Lyssna på kroppen! Den vill säga nåt. Kanske det inte är tävlingen som är målet utan resan dit!

Postat av: Madonna

Någon skall ju vakta filten, typ

2008-05-23 @ 19:15:28
Postat av: Gunnel

Ajaj...men säger som Sylvia "lyssna på kroppen". Sen får du se det från den positiva sidan...du har ju rört på dig i massor....det är ju jättebra

2008-05-23 @ 20:42:41
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Lena

Vila foten i högt läge med kylomslag så kan du häva svullnaden. Lägg dig och läs en god bok och koppla av.Ta det lungt,ALLT HAR SIN TID.

2008-05-23 @ 21:01:03
URL: http://lenastyglappar.blogspot.com
Postat av: Kersti

KLoka inlägg har du fått. Jag förstår din frustration. Det måste kännas för dj....Stackars stackars dig.

2008-05-23 @ 22:45:21
URL: http://plommenad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback