Det närmar sig...

OHhh...
Det närmar sig - vårt nya badrum! Å då kan man snacka NYA.  Det som är kvar av det gamla är - golvbjälkarna, innersta väggplankorna och dito tak. T.o.m. halva fönstret rök + dörren.

Igår kväll satte sambon silikonfogarna, nu ska bara tvättkomoden dit sen är det dags för rörmokaren att montera toastol och dra de synliga vattenrören.... tjohoo....  

Det jobbigaste har inte varit stöket, utan  -  att ta sig nerför källartrappan för att nå toastolen på morgonen! Jag som nätt och jämt tar mig över en tröskel på morgonen.

Bilder kommer...



Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vad skönt det låter. Nya kök och badrum...mmm....det är härligt. Jag kan förstå din glädje

Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig ni ser fram emot när allt är färdigt.

Samma som du så skulle jag tycka det är jobbigt att ta mig nedför trappor till toan på morgonen ;-)



2008-05-15 @ 12:41:48
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback