Påskarbete - påskferie



Påsken så här långt har bestått av arbetet arbete arbete - dvs Älskade sambon har arbetet och jag har hantlangat ut till släpvagnen, kommit med glada tillrop, mm mm  (hmmm.....och ett och annat dumt förslag på hur arbetet ska utföras ;-/  )


image201

Just nu i detta ögonblick är det bilning av betonggolvet som pågår......

MEN
Snart snart ska vi packa ihop och åka iväg hit

image204

Till Kristina och Mark på Sikfors Camping. Tacobuffe, pubafton, övernattning! Superhärtligt avbrott i rivningsarbetet.



Kommentarer
Postat av: Gunnel

Lena...ge Kristina en bamsepåskkram ifrån mig. Jag hoppas så att vi ska ha vägarna förbi dom någongån!!

Postat av: Anki

Bra när en helg kan innehålla både arbete och nöje.

2008-03-23 @ 16:18:23
URL: http://ankitankar.blogspot.com
Postat av: SolSkuggan

Gomorron Lena oj så skoj det var att träffa er igen:) Vi håller på att göra oss iordning för att snart åka iväg. Idag har vi bara öppet mellan 11-15, misstänker att några campare vill passa på att äta lite i restaurangen innan de drar hemåt, de brukar göra det. Ha en bra dag kram.

2008-03-24 @ 09:43:15
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Paula

Va skönt att komma bort från skiten. Klart man får passa på när man är ledig..och det blir ju bra, sen!
Härliga solskenshistorier har jag läst, visst dömer vi hunden efter håren, alldeles på tok för mycket.
Ha en riktigt fin vårvecka!

2008-03-24 @ 19:04:19
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback