Lat? ..eller bara trött...

All inspiration vad gäller skola är som bortbåst, all inspiration vad gäller det mesta är borta - puts väck!
Sitter och väntar på en rörmokare, som ska komma idag - eller i morgon. Men jag väntar och då drabbas jag av "inte-hitta-på-något-annat-att göra"-syndromet. 
Å så sitter jag här och väntar på att det ska bli lunchtime, och spelar Atlantis.... men nu har jag varit där så nu är inte det heller kul längre... TVn kanske?  För - matteboken drar inget, även om det skulle vara väldigt väldigt toppen att räkna några areor, volymer, vinklar och hypertinusor.....







 


Och - Ute snöar det



Kommentarer
Postat av: Gunnel

Jag vet i 17 om jag skulle orka plugga och ständigt ha det där dåliga samvetet att inte hänga över böckerna. Nej...det får nog vara det där med att plugga :O)

Postat av: Lena svarar Gunnel

Det blir en vana!! :)
Å så ibland så bestämmer man sig för att skita i alltihopa - å då känner man sig som om man slagit sig lös riktigt. Sen går det mycket bättre igen....

2008-03-18 @ 19:54:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback