GRATIS är gott...

Idag ska jag, trots min inställning till min arbetsgivare, åka de fem milen in till Luleå för att gå på "gardenparty".
Min arbetsgivare Samhall brukar varje år ha grill-lunch för alla anställda. Direktanställd och anvisad personal ska på ett trivsamt sätt blandas och trivas. Ska. Sen brukar det bli lite "vi och dom" över det hela, men nu ska jag inte vara sånn....

Jag ska i alla fall åka dit, träffa mina "gamla" arbetskamrater, klämma en och annan burgare, gå tipsrunda....
Det är inget speciellt fint gardenpartyväder, snarare långkalsonger på, men... Jag gillar ju vantludd i fikat!  (eller om det var betydligt tidigare på året vantluddet var acceptabelt, februari-mars-vårvinter, inte i juni)

Gratis ÄR gott....

Och att träffa arbetskamraterna väger upp, hoppas jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback