Mera bilder...


Men först vill jag bara säga. Det var kantareller på förra bilden - de var väldigt små - och väldigt goda!



Vi har varit på en liten campingtur, minitur.



vem befinner sig bakom flötet tro?




där har vi en kvällsfiskare...



fångsten!

En brax. Inte fångad av mig. Den fick återgå. NU när vi läser om den så upptäcker vi att den är synnerligen ovanlig här uppe!



Som vanligt så fricampar vi, här just vid Luleälvens strand.

   

å katten är med.... hon har bestämt att hennes campingtoalett ligger mitt i vår fiskeväg ner mot älven! ??



sambon hade eget duschrum! (med fri insyn tvärs över älven, om de hade kikare förståss!)





Kommentarer
Postat av: Gunnel

Erat campingliv verkar så otroligt skönt. Inga massor av andra turister med skrål och sånt som hör till. Alldeles lugnt och skönt verkar det vara....helt i min smak


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback