Söndag ...


Lugna puckar.

....... Vårdar förkylning, pillar lite med stilmallar på bloggen, räknar några mattetal, "åker skidor" - eller i alla fall följer skidskyttarnas framfart i spåren och på skjutvallen........

Visst låter det behagligt! nja, inte förkylningen då, men annars!

Sambon hemma, kommer att vara hemma hela nästa vecka, det ser jag fram emot. Hemma och hemma, jag menar arbetar på hemmplan. Nya jobbet skulle eventuellt innebära mycket resor, och så blev det. Men - huvudsaken är ju att han har ett jobb han trivs med, utvecklande och intressant. Så länge det nu varar, man undrar lite hur det ska sluta med Försvaret?

Vad mera? Det har kommit lite lite snö, såpass att sambon är ute och skottar. Såpass att sambon kunde åka sin skidrunda i går eftermiddag. Han som ska åka Kortvasan i februari, ligger i träning för det, jag övar bara marktjänst och hejarramsor!


Jag tror jag måste ge mig på några bråk.....


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Så varmt och fint du har fått här då.

Jag vill också ha snö...men skotta det får kommun göra :O)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback