Fortfarande förkylt ...

... men inte förtvivlat!

Förkylningen fortgår, enligt invanda mönster. Lite snuva, nysatacker, knaster i öronen, hostatacker ...precis som mina snuvor brukar vara. Om några dagar är jag säkert frisk. Idag har jag inga lektioner alls, i morgon har vi inställd lektion, dvs självstudier. Så jag behöver inte gå ut på flera dagar utan kan tussa omkring här hemma i godan ro, hosta och kraxa bäst jag vill, ligga lite, titta lite på TV, och framför allt räknaräknaräkna... Sitta lite vid datorn, fika goda mackor och dricka varmt te.... Allt har en positiv sida, så det så.....


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Lite tur i oturen då :O)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback