Musfrustration...

Läste om detta fenomen för något år sedan, fnissade och kände igen mig.
Nu på morgonen, dvs NYSS, satt jag och bankade musen i bordet - fast det inte var musens fel! Tänk hur det blivit, om vi får vänta hundradelen av en sekund på att sidan ska visas på vår skärm - så går vår ilska ut över en stackars mus.....

Nu ska jag försöka navigera mellan glasögonsidorna - igen - utan att ha ihjäl musen!

PS. Blev akut sugen på nya brillor nämligen och med favoptics kan man  få tillfredställa de behoven utan att ruinera sig helt. Lite som när man får akut väsk - eller skobrist. Vilken min älskade sambo inte kan förstå!   ???? Märklig man. Är det någon annan som upplevt samma märkliga oförståelse för sådana akuta brister?



Kommentarer
Postat av: Gunnel

Min man har tur...jag lider inte av sådana akutbrister. Däremot om det gäller hundprylar...hehe...om det kan han inte förstå

Postat av: Lena svarar Gunnel

Jammen - *fniss* där ser du - du har ju också akutbrister.... !!!!!

2008-02-15 @ 08:36:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback