Inget snöfall idag - i alla fall inte än....

Man får se sakerna från den ljusa sidan. Inget snöfall än idag. I gårkväll kom det lite till... Jag ids bara inte ta flera kort på eländet!

Däremot har jag varit ute och tagit kort på husfasaden! Vi ska sätta igen halva badrumsfönstret,  så,  jag har nu på morgonen trollat bort det  - i Photoshop, så nu vet vi att det blir bra.....

                 


...sambon önskade att det var lika enkelt i verkligheten.....


Snöeländesrapport - kolla plogkanten!



Kommentarer
Postat av: Lena

Ja,tänk om man kunde trolla,men ack nej jobbet är kvar. Vi vet vad som måste göras både ni och vi
Våren är på väg,jag lovar.
Ha en bra dag.

Postat av: Gunnel

Vad smart av dig att fixa i photoshop. Den tanken hade jag nog aldrig själv kommit på.
Det blir nog bra det där bara det är gjort.
Är det du som ser till att guben har lite att göra :O)

2008-04-06 @ 15:41:08
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Lena svarar Lena

Det går sakta men säkert framåt - med betoning på sakta! Men det får jag inte knysta högt - så säg inget....;)
Våren? Fast idag pillrar det lite i stupröret här utanför fönstret... solen skiner - inget snöfall! HURRA....

2008-04-07 @ 11:54:53
Postat av: Lena svarar Gunnel

Ja, jag går ju "kurs" gubevars.. i fotoredigering, så steget är inte så långt! Kurs en hel termin på skolan.
Vem som håller i rodret? Njau, vem(?) kan det vara?
VEM ringer inhysta hantverkare? Vem diskuterar med dem?
Idag har det varit el-gubbe här!

2008-04-07 @ 11:58:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback