Älskade sambon skickade....

image215



Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Men käraste du.. Lite vet jag ändå om dig och ditt, men har skam att säga missat din födelsedag:(
Därför vråååååålar jag nu så det hörs över hela Bodeeeeeeeen. *GRATTIS* *GRATTIS* min allra bästaste Lenavän.
Men vilka underbara tulpaner din älskade sambo bjöd på... Var finns han nu förresten?
Kram från mig, din vän:)

Postat av: Lena

Vilken härlig bukett.Blommor får en alltid att bli glad,att må bra.Ta hand om dig.

2008-04-02 @ 10:27:28
URL: http://lenastyglappar.blogspot.com
Postat av: Gunnel

En sån fin bukett och jag kan nästan höra hur dom krispar ända hit

2008-04-02 @ 20:46:48
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Lena svarar ...

Å så överraskad jag blev. Blombud. Älskade sambon hade varit iväg flera dagar i förväg till blomsteraffären och beställt och skrivit kort - för utbärning på min födelsedag eftersom han var bortrest då.... !!!!!

2008-04-03 @ 09:58:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv gärna din E-postadress: (publiceras inte, bara för mig)

URL: din bloggadress eller hemsida

Kommentar:

Trackback